nowe produkty Technologie usługi

Ericsson Device Care rozwiąże problemy użytkowników

Data publikacji: 27.02.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ericsson Device Care rozwiąże problemy użytkowników Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie Ericsson Device Care umożliwia operatorom zdalną kontrolę, konfigurację

Data publikacji: 27.02.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ericsson Device Care rozwiąże problemy użytkowników
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Ericsson Device Care umożliwia operatorom zdalną kontrolę, konfigurację i diagnostykę mobilnych urządzeń i aplikacji.
Rozwiązanie wychodzi naprzeciw rosnącej złożoności urządzeń mobilnych, fragmentacji systemów operacyjnych oraz upowszechnieniu aplikacji.
Obniża koszty operacyjne poprzez zmniejszenie liczby zwracanych urządzeń, poprawia wskaźnik FCR (First Call Resolution) i skraca czas kontaktu klienta z centrum wsparcia.

Od lat możliwe jest uzyskanie zdalnej pomocy, jeśli napotkamy problem korzystając z komputera. Pozwalamy wówczas zaufanej osobie połączyć się z naszym komputerem, udostępniamy nasz ekran, a nawet pozwalamy na dokonywanie zmian systemowych. Od teraz, identyczne wsparcie jest możliwe w przypadku urządzeń mobilnych. Wszystko za sprawą Ericsson Device Care.

Ericsson Device Care to element pokazanego przez szwedzką firmę w ubiegłym roku pakietu Ericsson Device and Application Verification. Podczas gdy większość rozwiązań z tego zestawu pomaga producentom i deweloperom dopracować swoje aplikacje i urządzenia przed wprowadzeniem na rynek, Ericsson Device Care rozwiązuje problemy później, gdy urządzenia są już w rękach użytkowników.

Urządzenia mobilne są dostępne w rosnącej liczbie kształów i rozmiarów, oferujące róźną jakość działania. Na rynku są trzy główne systemy mobilne, ale w użyciu są liczne wersje każdego z nich – co tworzy problem powszechnie określany jako fragmentacja. W rezultacie deweloperzy muszą optymalizować programy pod kątem wielu urządzeń i systemów, a użytkownicy natrafiają na problemy podczas korzystania z aplikacji.

Rosnąca złożoność urządzeń mobilnych, fragmentacji systemów operacyjnych oraz upowszechnienie aplikacji generuje zwiększające się koszty obsługi klienta i zwrotów urządzeń. Ericsson Device Care pozwala operatorom łatwiej sprawdzić, co dokładnie widzi użytkownik, wzmacnia relację operatora z konsumentem I dostarcza nowego narzędzia do pogłębionej analizy biznesowej. Rozwiązanie bazuje na współpracy firmy Ericsson z AetherPal.

A to już wiesz?  „Polska droga w kosmos” – inauguracja kierunku Technologie Kosmiczne i Satelitarne

 

Czytaj więcej:

Producenci mogą teraz testować gotowość aplikacji i urządzeń do wprowadzenia na rynek

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

 

źródło: Biuro Prasowe Ericsson Sp. z o.o.
Załączniki:
Ericsson Device Care rozwiąże problemy użytkowników nowe produkty, usługi, technologie -
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy