Badanie Enquiro i Eyetools dla Google – tzw z�oty tr�jk�t to dla polskich serwis�w internetowych nowo��!
Oczywi�cie �aden z tych ekspert�w dzienniakarzy nie zada� sobie trudu �eby sprawdzi� te informacje. Panie i Panowie dziennikarze wstyd!
wystarczy�o wej�c na polsk� stron� http://www.eyetracking.pl/ – i czytamy tam:
Z�oty tr�jk�t, jest bardziej marketingowym chwytem ni� faktyczn� nowo�ci�
dalej czytamy
Znajomo�� zasady czytania dowolnej listy od lewej do prawej oraz z g�ry na d� daje w efekcie wniosek i� najbardziej gor�cym obszarem jest w�asnie obszar lewego g�rnego rogu. Jednak to badania prowadzone przez Enquiro i Eyetools dla Googla da�y jasny i empiryczny dow�d takiego stanu rzeczy. Podobnie jak F-shaped pattern, obszar kt�ry powstaje w wyniku czytania kolejnych linii tekstu ale coraz kr�tszych fragment�w.
–
tylko drobny szczeg� – ta informacja jest z ubieg�ego roku! 2005-10-15
Wygl�da na to �e idg, gazeta.pl to nie codziennie uaktualniane pisma internetowe tylko ROCZNIKI :)
Je�eli chodzi o �ledzenie wzroku to s� wiele ciekawsze i nowsze badnia ! np
Poezja czy proza. Eyetrackingowy obraz czytania. o kt�rym nie wspomnia�a �adan pani ani pan! patrz wynik w google
Sam z�oty tr�jk�t
mo�na ogl�dn�c na stronie projektu.
Badanie opisa�y oczywi�cie kopiuj�ce siebie nawzajem:
www.internetstandard.pl/news/90890.html
www.internetstandard.pl/news/90187.html
www.idg.pl/news/90187.html
gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3231629.html
biznes.idg.pl/news/90187.html
patrz google: eye tracking google