BIZNES IT i technologie

Ekspansja zagraniczna marki Vistula

Ekspansja zagraniczna marki Vistula
Marka Vistula zaczyna rozwijać sprzedaż online także na zagranicznych rynkach. Została przygotowana nowa wersja systemu e-commerce marki. Sklep internetowy Vistula dostępny jest teraz także w języku angielskim i

Data publikacji: 2018-04-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekspansja zagraniczna marki Vistula
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Marka Vistula zaczyna rozwijać sprzedaż online także na zagranicznych rynkach. Została przygotowana nowa wersja systemu e-commerce marki. Sklep internetowy Vistula dostępny jest teraz także w języku angielskim i czeskim.

Ekspansja zagraniczna marki Vistula BIZNES, IT i technologie - Marka Vistula zaczyna rozwijać sprzedaż online także na zagranicznych rynkach. Została przygotowana nowa wersja systemu e-commerce marki. Sklep internetowy Vistula dostępny jest teraz także w języku angielskim i czeskim.

Marka Vistula zaczyna rozwijać sprzedaż online także na zagranicznych rynkach. W ramach współpracy z dostawcą oprogramowania, firmą i-systems, została przygotowana nowa wersja systemu e-commerce marki. Sklep internetowy Vistula dostępny jest teraz także w języku angielskim i czeskim, sprzyjając tym samym rozwojowi sprzedaży transgranicznej.

Po zakończonym wdrożeniu sklepu internetowego na rodzimym rynku, marka Vistula zdecydowała się na dalszy rozwój usług i dopasowanie swojej oferty online do zagranicznych klientów. Oprócz wersji angielskojęzycznej, która dostosowana jest do szerokiego grona odbiorców z zagranicy, działania marki zostały skierowane również nieco na południe. Efektem jest uruchomienie sklepu w języku czeskim. System obsługuje na ten moment dostawy do klientów aż z 25 krajów.

Nowe wersje językowe sklepu to nie wszystko. Każda z nich posiada odpowiedniki istniejących banerów i grafik ze strony polskojęzycznej sklepu. Zaprojektowano również wersje walutowe, zapewniające automatyczne przeliczanie cen. Dla wersji angielskojęzycznej domyślną walutą jest euro. Natomiast, sklep w wydaniu czeskim oferuje ceny w przeliczeniu na koronę czeską. Ceny w odpowiednich walutach widoczne są po wybraniu odpowiedniej wersji językowej.

– Nowe wersje językowe to dla nas krok w kierunku rozszerzenia sprzedaży na europejski rynek – twierdzi Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych w Vistula Group S.A. – Prawidłowa realizacja sprzedaży transgranicznej możliwa jest, gdy wszystkie procesy związane z transakcjami online są zautomatyzowane i zapewniają swobodny przepływ informacji o zamówieniach. Konieczna zatem była integracja systemu ze środowiskiem magazynowo-księgowym, procesami logistycznymi oraz polityką rabatową – dodaje Aneta Kazanowska.

Wszystkie wspomniane rozwiązania dopasowane są do odpowiednich wersji językowych i walutowych, aby sprawnie realizować zamówienia z poziomu angielskiej i czeskiej strony.

A to już wiesz?  Ranking ITwiz Best 100: SER Group liderem polskiego rynku rozwiązań klasy ECM

Nowe wersje językowe sklepu Vistula dostępne są pod adresami: evistula.cz oraz vistula.eu

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ekspansja zagraniczna marki Vistula BIZNES, IT i technologie - Marka Vistula zaczyna rozwijać sprzedaż online także na zagranicznych rynkach. Została przygotowana nowa wersja systemu e-commerce marki. Sklep internetowy Vistula dostępny jest teraz także w języku angielskim i czeskim.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy