Data publikacji: 20.07.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dźwięk jakości HD wpłynie na rozwój rozwiązań głosowych dla firm
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie
Symulacje przeprowadzone w rzeczywistych warunkach wskazują na zapotrzebowanie użytkowników na rozwiązanie AudioPresence™ HD.
Symulacje przeprowadzone w rzeczywistych warunkach wskazują na zapotrzebowanie użytkowników na rozwiązanie AudioPresence™ HD.
Zgodnie z najnowszymi badaniami Siemens Enterprise Communications przeprowadzenie rozmowy telefonicznej jest płynniejsze i lepsze, gdy firmy wykorzystują system komunikacji głosowej HD.
Lepsza jakość HD
Zdecydowana większość (97 proc.) ankietowanych stwierdziła, że jest zauważalna różnica w jakości HD. 91 proc. badanych osób preferuje korzystanie z rozwiązań głosowych HD w biurze w stosunku do „standardowej” jakości telefonii IP. Poza tym 94 proc. ankietowanych uważało, że poprawa jakości komunikacji głosowej z AudioPresenceT™ HD pozytywnie wpłynie na ich codzienną pracę. Tylko trzy procent respondentów stwierdziło, że nie może dostrzec różnicy pomiędzy próbkami głosowymi (standard a HD).
Ostatnio ogłoszone wyniki badań Siemens Enterprise Communications potwierdzają, pozytywny wpływ na biznes oraz zapotrzebowanie użytkowników na komunikację głosową HD. W interaktywnym multimedialnym badaniu symulacyjnym próbki audio były testowane w różnych codziennych scenariuszach użytkowania systemów głosowych. Testowano dwa rodzaje jakości: „standardową” i AudioPresence™ HD.
Te wnioski współgrają z rosnącym trendem konsumeryzacji IT, gdzie użytkownicy przyjmują za normę standard HD: ekrany dotykowe, obraz i dźwięk. Teraz użytkownicy końcowi chcą także coraz lepszej jakości dźwięku. W środowisku roboczym jakość HD może mieć wpływ na mniejszą frustrację pracowników i lepsze relacje z klientami i współpracownikami, gdyż komunikacja przebiega płynnie, bez zakłóceń i unika się nieporozumień.
„Jedną z najbardziej niespodziewanych praktycznych korzyści okazała się jakość dźwięku” – komentuje Luarie Douglass-Wilson, Senior Vice President w American Chiropractic Association, klient Siemens Enterprise Communications. – Nawet pracownicy przebywający w odległych miastach byli słyszani jakby byli w tym samym pokoju razem ze mną. Nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy takiej czystości dźwięku, to jest naprawdę inna jakość, niż w dotychczas wykorzystywanych rozwiązaniach.
Wyjątkowy dźwięk HD w standardzie
W przeciwieństwie do innych dostawców, Siemens Enterprise Communications jako jedyny oferuje możliwość immersyjnego HD Voice jako standard w całym zakresie swoich rozwiązań OpenStage telefonów IP bez dodatkowych kosztów. AudioPresence™ HD jako wsparcie rozwiązań głosowych jest w nowym kliencie OpenScape Mobile dla iOS i Android, a także w kliencie OpenScape Personal dla telefonów stacjonarnych oraz w systemie OpenScape UC dla telekonferencji.
„Siemens Enterprise Communications, wspierając technologię HD całym swoim portfolio produktów głosowych IP z AudioPresence™, zwiększa wartość już sprawdzonej gamy rozwiązań klienckich i telefonicznych. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się dźwiękiem o wyższej jakości i doskonałej klarowności, co łączy się z lepszym poziomem zrozumienia rozmówców.” – powiedział Mohamed Alaa Saayed, starszy analityk branży z firmy Frost & Sullivan. – „Ostatecznym rezultatem jest wyższy stopień satysfakcji klienta i wzrost produktywności."
AudioPresence™ HD wykorzystuje oparty na standardach G.722 HD kodek audio, a także najlepszy w swojej klasie głośnik, mikrofon i akustyczne komponenty z zaawansowaną redukcją szumów i echa we wszystkich telefonach IP OpenStage.
„Doskonała jakość dźwięku nie musi być kosztownym rozwiązaniem, które jest dostępne tylko w telefonach z najwyższej półki” – powiedział Paweł Podwysocki, prezes Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. – "Z AudioPresence™ HD dostępnym z każdym modelem OpenStage IP, jak również z telefonem komórkowym, czy systemem konferencji głosowej, pomagamy zapewnić najlepsze doświadczenie audio dla użytkownika, niezależnie od tego jak nasi klienci komunikują się”.
***
Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. jest jednym z najważniejszych na świecie dostawców rozwiązań umożliwiających efektywną komunikację. Firma doradza przedsiębiorstwom i dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie Unified Communications – czyli integracji wszystkich kanałów komunikacji w firmie, w najbardziej korzystny sposób (m.in. usług głosowych, wideokonferencji, czatów, kanałów social media). Więcej informacji: www.siemens-enterprise.com/pl/.
Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. jest licencjonowanym znakiem towarowym Siemens AG
źródło: Biuro Prasowe Unify
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie