marketing media Reklama Technologie

Dla spragnionych wielkich emocji – kampania telewizorów Sharp AQUOS LED

Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED – Dla spragnionych wielkich

Data publikacji: 02.04.2013
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla spragnionych wielkich emocji – kampania telewizorów Sharp AQUOS LED
Kategoria: technologie, media, marketing, reklama

Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED – Dla spragnionych wielkich emocji.

Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED – Dla spragnionych wielkich emocji.

Kampania „Dla spragnionych wielkich emocji” dedykowana jest telewizorom Sharp o dużych ekranach – tj. 60-, 70-, 80- i 90 calowym i jest kolejną z rozpoczętych w minionym roku aktywności marketingowych marki, wpisującą się w strategię „Big emotions on big screens“.

Spot telewizyjny zlokalizowany został przez agencję Essenzia. Oryginalny format przygotowała amerykańska agencja McGarry Bowen.

Kampania potrwa przez najbliższe dwa miesiące, obejmując głównie kanały tematyczne stacji TVN, TVP oraz Polsat. Kampania „Dla spragnionych wielkich emocji“ prowadzona będzie także w kanałach Discovery. Sharp na czas jej trwania został Partnerem Kanału Discovery Channel oraz Discovery Science. Oprócz 30-sekundowego spotu, na antenach Discovery prezentowane będą specjalnie przygotowane formaty – banery sponsorskie, plansze promocyjne i tzw. smart ideas, emitowane podczas wybranych programów stacji.

Działania ATL w telewizji wsparte zostaną kampanią kinową w sieci Multikino, a w kolejnych miesiącach także działaniami promocyjnymi w internecie i punktach sprzedaży.

Kampania „Dla spragnionycb wielkich emocji“ realizowana jest również na Litwie Węgrzech, Słowacji, w Rumunii i Czechach. Zakupem mediów w Polsce oraz pozostałych krajach, na zlecenie Sharp, zajął się dom mediowy OMD.

Informacje o firmie Sharp

Firma Sharp jest liderem w badaniach i rozwoju najnowocześniejszych produktów elektronicznych. Oferta elektroniki użytkowej obejmuje telewizory LCD, zestawy audio oraz tzw. białe AGD (np. chłodziarko-zamrażarki i kuchenki mikrofalowe), a także oczyszczacze powietrza. Nowe rozwiązania, takie jak kuchenki Steamwave (kuchenki mikrofalowe z funkcją gotowania na parze 3 w 1), technologia Quattron w telewizorach LCD oraz technologia jonów Plasmacluster używana w urządzeniach AGD, podkreślają innowacyjny profil firmy. Jednym z filarów filozofii firmy Sharp jest poszanowanie środowiska, co odzwierciedla się w sposobie projektowania i wytwarzania wszystkich produktów. Przyjazne dla środowiska surowce, niskie zużycie energii i możliwości recyklingu to dla Sharp priorytety.

A to już wiesz?  Colours Factory o przyszłości druku reklamowego

 

źródło: Biuro Prasowe Sharp
Załączniki:
Dla spragnionych wielkich emocji – kampania telewizorów Sharp AQUOS LED technologie, media, marketing, reklama - Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED – Dla spragnionych wielkich emocji.
Hashtagi: #technologie #media, marketing, reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy