Data publikacji: 2014-11-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dayli dołącza do platformy Supersam.pl click & collect
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Dayli to nowoczesna sieć drogeryjna licząca blisko 170 placówek na terenie całej Polski. W listopadzie, w ramach kooperacji z platformą Supersam.pl, powstała wirtualna galeria sklep.dayli.com.pl, w której docelowo zostaną zintegrowane wszystkie sklepy drogeryjne tej marki.
Według Raportu Strategicznego IAB Polska, podsumowującego funkcjonowanie rynku internetowego w Polsce w 2013 roku, 38% internautów realizowało zakupy kosmetyków i chemii gospodarczej online. Biorąc pod uwagę fakt, że rynek e-commerce rośnie w tempie dwucyfrowym, od 17 do 24 % tempa wzrostu rok do roku, a obroty branży FMCG zwiększają w nim swój udział, Dayli zdecydowała się postawić na synergię wynikającą z połączenia kanałów offline i online.
Koncept Dayli jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy preferują szybkie zakupy bez kolejki. Od 2012 roku wyspecjalizowane sklepy drogeryjne tej marki, oprócz kosmetyków i wybranych produktów spożywczych, oferują także szeroki wachlarz usług jak: doładowania do telefonów, usługi pocztowe i prasa. Efektem kooperacji z platformą handlową Supersam.pl jest uruchomienie ich własnej galerii handlowej online. Docelowo pod adresem sklep.dayli.com.pl zostaną zintegrowane wszystkie drogerie tej sieci. Wybrana technologia e-commerce umożliwi ekspozycję oferty sieci w internecie, z możliwością zamówienie i odbioru zakupów tego samego dnia, w wybranej przez internautę placówce.
Drogerie Dayli to jeden z poważniejszych partnerów Supersamu – mówi Tomek Kwieciński dyrektor zarządzający spółką Supersam Online S.A. Oprócz zbudowania dla nich wirtualnej galerii handlowej oraz sklepu internetowego, realizującego zamówienia centralnie, chcemy razem stworzyć nowoczesną sieć reklamową. We współpracy z Mediaverse, agencją marketingu online, która zajmie się budową programów afiliacyjnych oraz optymalizacją wydatków reklamowych, będziemy współdziałać w pozyskiwaniu budżetów reklamowych od producentów marek – dodaje Kwieciński.
Do platformy w pierwszej kolejności, testowo podłączono 13 placówek Dayli w większych miastach Polski. Zintegrowane drogerie będą również obecne na Supersam.pl. Usługa click & collect zapewnia outsourcing rozwoju bazy produktowej, obejmuje rozbudowę modułów promocji. W przyszłości zostanie również zaimplementowany modułu płatności online. czy stworzenie propozycji gotowych zestawów zakupowych inspirujących internautów do większych zakupów.
Nowoczesny wizerunek w sieci to przyszłość każdego tradycyjnego biznesu. Supersam, to koncept, który zrewolucjonizuje polski rynek e-commerce. Dzięki innowacyjnej technologii każdy, nawet najmniejszy sklep detaliczny, może wyjść na przeciw potrzebom współczesnych konsumentów i prowadzić dystrybucję swoich towarów online. Własna, stale rosnąca baza ponad 100 tys. opisanych i skatalogowanych artykułów FMCG, w tym 750 artykułów świeżych, umożliwia budowę sklepu internetowego zaledwie w 1 dzień od podpisania umowy. Dzięki czytelnym i funkcjonalnym rozwiązaniom UX zakupy realizowane na Supersam.pl są szybkie i komfortowe. NAUCZYMY CIĘ HANDLU 2.0. – to sztandarowe hasło, z jakim pomysłodawcy platformy chcą wesprzeć polski handel detaliczny. Właścicielem platformy jest spółka Supersam Online S.A. z Wrocławia.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie