marketing media Reklama Technologie

Czysta przyjemność – ostatni dzwonek

Data publikacji: 20.02.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czysta przyjemność – ostatni dzwonek
Kategoria: technologie, media, marketing, reklama

 

 Jeśli słychać, że gdzieś dzwoni, może to być akurat ostatni dzwonek na czystą przyjemność. Do końca lutego trwa bowiem jeszcze promocja Amiki na pralki i lodówki. Czas więc podjąć męską decyzję i sprawić przyjemność nie tylko sobie, ale i rodzinie.

Promocja konsumencka Czysta przyjemność gwarantowana,obejmująca pralki i lodówki marki Amica, ruszyła 1 grudnia. Potrwa jeszcze do końca lutego, ale i tak o jeden dzień dłużej niż zwykle, bo 2012 to rok przestępny. Nie warto jednak czekać z decyzją do samego końca, tylko zaraz po ostatnim dzwonku szybko zorientować się, o co w tym wszystkim chodzi. Męskie decyzje mają to do siebie, że bardzo często podejmują je kobiety, a w rodzinie zwykle robi się to wspólnie. Jest po temu wyjątkowa okazja.

Informacje o Czystej przyjemności są dostępne w punktach sprzedaży, a także na stronie internetowej www.amica.pl. Najważniejsze zasady przedstawione zostały w zakładce Promocje. Umieszczono tam również do pobrania regulamin, ulotkę i kupon konkursowy. Dodatkowo na stronie Amiki można obejrzeć krótki film, który jest wsparciem całej akcji i w przejrzysty sposób wyjaśnia jej prosty mechanizm: Kup lodówkę lub pralkę i odbierz gratis.

Zimowa promocja Amiki dotyczy w sumie aż 16 modeli urządzeń – 8 modeli chłodziarek z linii Standard i Premium oraz 8 modeli pralek Navigator Plus (to same nowości!) i MaxiControl. Zakup pralki premiowany jest 5-kilogramowym opakowaniem proszku Persil, a zakup chłodziarki – żelazkiem Amica IC3021. Ponadto po dokonaniu rejestracji kupionego produktu na stronie www.amica.pl/mojaamica można zdobyć atrakcyjny ręcznik. Tak więc w zasięgu ręki są co najmniej dwa prezenty. Co najmniej, gdyż jeśli ktoś zdecyduje się zarówno na pralkę, jak i na lodówkę, stanie się szczęśliwym posiadaczem aż trzech gratisów.

A to już wiesz?  Samsung przedstawia przyszłość branży Digital Signage na targach ISE 2014

Produkty objęte promocją Czysta przyjemność gwarantowana można oczywiście obejrzeć na stronie internetowej Amiki, niektóre nawet jako modele 3D, tzn. przestrzenne. Dostępna tam ulotka w prosty i przejrzysty sposób przybliża zalety sprzętu, tak że wszyscy zainteresowani mogą na jej podstawie ocenić przedmiot swego pożądania. Przy okazji tej dobiegającej już końca promocji trzeba też przypomnieć o tym, że dla wygody klientów Amica wprowadziła w swoich urządzeniach wiele inteligentnych rozwiązań, które sprawiają, że ich obsługa jest łatwa i w pełni intuicyjna. Przypomina to ten sam ostatni dzwonek.

źródło: Biuro Prasowe Amica Wronki S.A.
Załączniki:
Czysta przyjemność – ostatni dzwonek technologie, media, marketing, reklama -  
Hashtagi: #technologie #media, marketing, reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy