Clown Co. to nazwa jaką ponoć posługują się pracownicy Google w stosunku do projektu News Corp. i NBC który ma zostać uruchomiony latem tego roku.
Znaleźć się w nim mają min. takie programy jak NBC: „Heroes” i „The Office” oraz telewizji Fox: „24” i „Family Guy”.
Serwis będzie również udostępniał odpłatnie filmy wytwórni Universal Pictures i 20th Century Fox.
Portal udostępniający darmowe miejsce na programy telewizyjne, filmy i wideoklipy, które internauci będą mogli przerabiać i którymi będą mogli dzielić się z innymi użytkownikami. ma być „przyjazny dla reklamodawców”. Współpracę z nim zadeklarowały już General Motors, E-surance, Royal Caribbean, Cadbury Schweppes, Intel i Cisco. Peter Chernin, prezes News Corp. określa to przedsięwzięcie jako „największą platformę reklamową na ziemi”.
Popatrzcie, co dziś odkryłem: http://images21.fotosik.pl/124/f95c0be79b9c1b8dmed.gif Czyżby nowa szata Googla?