Internet Technologie

Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu

Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu
Jak każdy początkujący pracownik, najpierw musiał poznać firmę, potrzeby ludzi, dla których pracuje, by razem ze swoimi kolegami i koleżankami służyć społeczności Runmageddończków. Chatbot Runmageddonu wszedł w szeregi marki całkiem niedawno, a już odnosi niemałe

Data publikacji: 22.04.2020
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu
Kategoria: internet, technologie

Jak każdy początkujący pracownik, najpierw musiał poznać firmę, potrzeby ludzi, dla których pracuje, by razem ze swoimi kolegami i koleżankami służyć społeczności Runmageddończków. Chatbot Runmageddonu wszedł w szeregi marki całkiem niedawno, a już odnosi niemałe sukcesy.

Jak każdy początkujący pracownik, najpierw musiał poznać firmę, potrzeby ludzi, dla których pracuje, by razem ze swoimi kolegami i koleżankami służyć społeczności Runmageddończków. Chatbot Runmageddonu wszedł w szeregi marki całkiem niedawno, a już odnosi niemałe sukcesy.

Do ekipy Runmageddonu dołączył stosunkowo niedawno, a na jego koncie już pojawiło się kilka sukcesów. Jego misja jest złożona – odpowiada na pierwsze pytania społeczności, informuje o kalendarzu nadchodzących biegów podając daty, lokalizacje i formuły, pokazuje dostępne vouchery i pakiety i… przeprowadza angażujące społeczność Runmageddończyków akcje. Chatbot Runmageddonu, bo o tym narzędziu mowa, zagościł w strukturach firmy w lipcu 2019 roku. Od tamtej chwili społeczność kontaktująca się przez Messengera styka się z „wirtualnym pracownikiem”, a zespół czuwa nad tym, by usprawniać i ulepszać jego działanie. O zadaniach, które spełniają narzędzia służące do automatyzacji pracy mówi Aleksandra Bilińska, Head of Customer Success w KODA Bots z firmy, która dla Runmageddonu wdrożyła wirtualnego pracownika: – Automatyzacja może mieć różne cele, dlatego do każdego rozwiązania trzeba podchodzić indywidualnie. Najczęściej oczekiwanym efektem jest oszczędność czasu. Użytkownicy mogą szybciej rozwiązywać swoje problemy, a pracownicy mogą zająć się obsługą  bardziej skomplikowanych przypadków. Dzięki automatyzacji wzrasta więc efektywność komunikacji. Chatbot umożliwia szybkie uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania i zdobycie najważniejszych informacji. Jeśli sprawa, z którą Użytkownik zwraca się do firmy jest skomplikowana i wymaga indywidualnego podejścia, wówczas może on liczyć na kontakt z pracownikiem Obsługi Runmageddończyka.

A to już wiesz?  Robotyzacja zmienia rynek pracy – czy jest się czego obawiać?

Obecna sytuacja na świecie bardzo dobitnie pokazuje jak istotny jest kontakt online ze społecznością. Pomimo chwilowego braku eventów Runmageddończycy pozostają aktywni w sieci, korzystają z komunikatora, by uzyskać potrzebne informacje. Wdrażanie nowych projektów, w postaci Runmageddon Solo x forBET, czyli wirtualnego biegu, dodatkowo podnosi częstotliwość podejmowanego kontaktu z firmą. – Użytkownicy nie lubią długo czekać na odpowiedź, szczególnie na czacie, w którym powinna następować akcja-reakcja. Chatbot, oprócz błyskawicznych odpowiedzi na wiadomości, zapewnia także źródło często aktualizowanych informacji oraz rozrywkę, która angażuje społeczność w tym trudnym dla eventów czasie  – dodaje Aleksandra Bilińskaa.

Runmageddon również korzysta z rozrywkowego wymiaru Chatbota. Rok 2019 zakończył się konkursem, który podsumował wiedzę fanów o marce. – Nie poprzestaliśmy na tym. Niedługo później, podczas Gali Otwarcia Sezonu, dzięki Chatbotowi sprawdziliśmy wiedzę naszej Ekipy o firmie. O zwycięstwie decydowała nie tylko poprawność odpowiedzi, ale także szybkość ich udzielenia. Mogę zdradzić, że pomimo wysokiej trudności pytań Ekipa rozprawiła się z pytaniami ekstremalnie dobrze – mówi Karolina Maciąg, Head of Social Media Runmageddonu. – Naszą kolejną akcją z Chatbotem był konkurs z okazji 6. urodzin firmy, w którym 380 osób życzyło nam w komentarzu pod postem konkursowym "wszystkiego najlepszego". Na to hasło Chatbot wysyłał do nich poprzez Messengera wiadomość z quizem – dodaje Karolina. Za poprawne i najszybciej udzielone odpowiedzi Runmageddończycy mogli zdobyć voucher na start w Rekrucie.

Marka najpopularniejszych w Polsce biegów przeszkodowych będzie nadal rozwija działalność Chatbota, zarówno tę rozrywkową, jak i informacyjną. Pozostawanie w ciągłym kontakcie z fanami i wzmacnianie relacji online jest teraz szczególnie ważne zarówno dla firmy, jak i społeczności.

źródło: Biuro Prasowe Runmageddon
Załączniki:
Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu internet, technologie - Jak każdy początkujący pracownik, najpierw musiał poznać firmę, potrzeby ludzi, dla których pracuje, by razem ze swoimi kolegami i koleżankami służyć społeczności Runmageddończków. Chatbot Runmageddonu wszedł w szeregi marki całkiem niedawno, a już odnosi niemałe sukcesy.
Hashtagi: #internet #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy