BIZNES IT i technologie

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace
LearnPlace będzie odpowiadać za działania w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością

Data publikacji: 2020-06-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

LearnPlace będzie odpowiadać za działania w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników.

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace BIZNES, IT i technologie - LearnPlace będzie odpowiadać za działania w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników.

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace

LearnPlace będzie odpowiadać za prowadzenie działań w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację autorskiej platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników przez zespół moderacyjny LearnPlace. 

Istotą wewnętrznej sieci społecznościowej (ESN), która wdrażana jest obecnie w CANAL+, jest umożliwienie wielokierunkowej komunikacji wszystkim jej użytkownikom – każdy z nich ma możliwość tworzenia treści (m.in. postów lub artykułów czy zamieszczania galerii zdjęć lub filmów) w serwisie. Mechanizm ESN (ang. Enterprise Social Networking) można porównać do powszechnie używanych serwisów społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram – z tą różnicą, że ESN stanowi wewnętrzny obieg zamknięty.

– Odpowiednio zarządzany SalesPower pozwala oszczędzić czas i zwiększyć produktywność pracowników. Realizuje to poprzez właściwe łącznie ludzi w grupy, treści w kategorie oraz rozbudowany moduł powiadomień. Pracownik nie musi tracić czasu, przeglądając niekończące się dyskusje – otrzymuje informacje, które mają znaczenie dla niego, jego współpracowników, przełożonych oraz projektów, nad którymi pracują – wyjaśnia Piotr Makuła, CEO LearnPlace.

O LearnPlace

LearnPlace to działająca na polskim rynku od 2008 roku firma, specjalizująca się w dostarczaniu unikalnej usługi Internal Communication As a Service. W jej ramach zapewnia dostęp do swojej autorskiej platformy SalesPower (narzędzie typu ESN) oraz wsparcie doświadczonego zespołu konsultantów, którzy czuwają nad obsługą platformy, aktywizują społeczność pracowników oraz raportują wyniki ilościowe i jakościowe, wyciągając biznesowe wnioski z wewnętrznych dyskusji .

A to już wiesz?  SMS-y czy Facebook Messenger? Jak użytkownicy smartfonów wysyłają wiadomości

W gronie Klientów LearnPlace są m.in. TU Compensa, banki CreditAgricole i Millenium, sieć komórkowa Play czy sieć kin Helios.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace BIZNES, IT i technologie - LearnPlace będzie odpowiadać za działania w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy