Data publikacji: 23.01.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cały ekosystem marketingowy na Stadionie Narodowym podczas adUniverse 2014
Kategoria: wydarzenia, technologie
adUniverse 2014
Już 28 stycznia 2014 r. NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą edycję konferencji – adUniverse 2014. adUniverse to wydarzenie poświęcone interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej. Tworzymy unikalną przestrzeń wymiany pomysłów, prezentacji usług i produktów związanych z reklamą interaktywną. Dostarczamy aktualnej wiedzy o rynku reklamy popartej wiarygodnymi danymi firm badawczych oraz opiniami ekspertów. Zmiany na rynku jakie obserwujemy od kilku lat, pojawienie się nowych narzędzi emisji, zakupu, targetowania reklam, nowych kanałów emisji, wymaga od graczy rynkowych coraz szybszego adaptowania nowych trendów i wykorzystania specjalistycznej wiedzy rynkowej, pozwalającej zdobywać przewagę nad konkurencją. Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.
„Naszą ambicją jest kompleksowe zaprezentowanie ekosystemu marketingowego, który funkcjonuje w Polsce – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl. – Obecnie nie sposób sprawnie poruszać się na rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Zestaw niezbędnych narzędzi, technik każdego marketera z roku na rok coraz bardziej się komplikuje a technologia zaczyna odgrywać coraz większą rolę, wiedza na temat dostępnych rozwiązań staje się kluczowa. Podczas konferencji chcemy zderzyć świat dostawców rozwiązań ze światem marketerów, którzy z takich rozwiązań korzystają. Będziemy gościć kilkudziesięciu dostawców oraz ponad 300 uczestników! – dodaje Agnieszka Świtkowska.”
adUniverse to wydarzenie poświęconej reklamie interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.
„Gościem specjalnym adUniverse 2014 będzie Mike Berryz Econsultancy i Chartered Institute of Marketing and Institute of Direct Marketing – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl – Mike to charyzmatyczny mówca, marketer, praktyk, który z reklamą interaktywną ma styczność praktycznie od samego początku. Prezentacja, którą przedstawi Mike to swoisty „big picture” rewolucji, która właśnie odbywa się na naszych oczach w cyfrowym marketingu. Razem z Adexonem i Adamem Dybą przygotowaliśmy również specjalną mapkę dostępnego ekosystemu marketingowego z podziałem na konkretne typy rozwiązań takich jak DPS, Adexchanges czy Data Supliers – dodaje Dariusz Sokołowski.”
W Polsce, mimo spowolnienia gospodarczego, branża reklamy online odnotowuje coraz lepsze wyniki, a dom mediowy Starlink w I połowie 2013 r. jedynie w internecie zaobserwował wzrost przychodów o 7,8 proc. Szacunki te dowodzą, że interaktywne kanały komunikacji marketingowej, zgodnie ze światowymi trendami, w Polsce także będą zyskiwać na znaczeniu i budżety marketingowe przeznaczane na reklamę interaktywną z roku na rok będą coraz większe. Warto już teraz dowiedzieć się czym wkrótce będzie żył świat reklamy interaktywnej i jakie technologie są dostępne na polskim rynku.
W konferencji wezmą udział
CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline
wydawcy oraz właściciele serwisów online
przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach
mediaplanerzy
dyrektorzy marketingu i sprzedaży
kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej
specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu
osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych
kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online
twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital
Bilety na adUniverse 2014:
http://www.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje
Program adUniverse 2014 :
http://www.aduniverse.pl/program
źródło: Biuro Prasowe nonoobs.pl
Załączniki:
Hashtagi: #wydarzenia #technologie