Od nowego roku reklamy emitowane na stronach Onet.pl b�d� mia�y wi�ksz� ni� dot�d obj�to��, i to przy niezmienionej cenie. Reklamodawcy b�d� mogli przygotowywa� bardziej rozbudowane i zaawansowane graficznie reklamy bez konieczno�ci dop�aty za emisj�. Zmiana ta jest wynikiem rozwoju infrastruktury sieciowej opartej na ��czach szerokopasmowych co gwarantuje, �e reklamy o zwi�kszonej obj�to�ci bez przeszk�d wy�wietl� si� na ekranach u�ytkownik�w sieci WWW
– Wprowadzenie nowego cennika us�ug reklamowych �wiadczonych przez portal jest podyktowane przede wszystkim nasz� konsekwencj� w d��eniu do uelastycznienia i uatrakcyjnienia oferty produktowej. Chcemy tak�e przekaza� wszystkim klientom: dotychczasowym jak i potencjalnym wyra�ny i jasny sygna�: oferujemy wi�cej i lepiej przy tej samej cenie – podkre�la Jacek Makowski, dyrektor Dzia�u Sprzeda�y Us�ug Marketingowych Onet.pl.
za Mediarun