Data publikacji: 2017-06-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BILET DO KINA ZA JEDEN KLIK
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Zakup dosłownie jednym kliknięciem, bez uzupełniania danych karty kredytowej, logowania się do konta bankowego i wprowadzania kodów autoryzacyjnych na stronie – tak teraz mogą płacić za bilety klienci Multikina.
Zakupy BLIKIEM OneClick za pośrednictwem Przelewy24 są już dostępne dla klientów Multikina.
Zakup dosłownie jednym kliknięciem, bez uzupełniania danych karty kredytowej, logowania się do konta bankowego i wprowadzania kodów autoryzacyjnych na stronie – tak teraz mogą płacić za bilety klienci Multikina. Dzięki metodzie OneClick, korzystanie z BLIKA za pośrednictwem operatora Przelewy24 nigdy nie było tak szybkie.
Polski Standard Płatności rozszerzył możliwości usługi BLIK, proponując nową, błyskawiczną metodę płatności za zakupy w internecie ekranie komputera, tabletu lub smartfona za pomocą jednego kliknięcia. Jako jedni z pierwszych, z usługi skorzystają klienci Multikina.
Jak to działa?
System płatności mobilnych BLIK to idealny sposób na proste i bezpieczne zakupy w Internecie. Transakcja opiera się na wpisaniu jednorazowego 6-cio cyfrowego kodu. Jest to metoda przede wszystkim wyjątkowo wygodna, wszechstronna i bezpieczna, ponieważ do dokonania płatności potrzebujemy tylko smartfon. BLIK w oparciu o metodę „jednego kliknięcia” otrzymał nową funkcjonalność – powiązanie urządzenia mobilnego, sklepu internetowego, serwisu bądź przeglądarki z bankową aplikacją mobilną użytkownika. Użytkownik, dokonując płatności za bilet BLIKIEM na stronie multikino.pl, dostaje zaproszenie do zapamiętania strony. Dzięki temu podczas kolejnych transakcji wystarczy, że potwierdzi operację na swoim smartfonie – już bez wpisywania kodu BLIK. Niezależnie od tego, każda transakcja wymagać będzie autoryzacji kodem PIN w aplikacji mobilnej banku, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo operacji. Ta sama aplikacja umożliwia również edycję wcześniej zapamiętanych sklepów, przeglądarek, a w dalszej perspektywie także i urządzeń.
– W wyniku postępującej digitalizacji, polscy konsumenci są otwarci na wszelkie nowinki technologiczne w obszarze e-commerce. Klienci oczekują efektywnych i użytecznych rozwiązań płatniczych, dlatego priorytetem każdego serwisu powinno być wdrożenie możliwie najnowocześniejszych usług automatyzujących i usprawniających realizację transakcji. Strategia ta wpisuje się w zasadę win-win, w której korzyść Klienta przekłada się na korzyść sprzedawcy.”- podkreśla Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży E-commerce w Przelewy24.
„Zakupy bez kodu” to kolejna funkcjonalność, która ułatwia dokonywanie płatności BLIKIEM, z którego w tej chwili korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego (oraz Inteligo), Getin Noble Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. Ponad 2 miliony osób aktywowało BLIKA w swoich aplikacjach bankowych. Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie
http://www.blikmobile.pl oraz na stronie serwisu Przelewy24 http://www.przelewy24.pl.
Przelewy24 – operator szybkich płatności online, oferuje ponad 250 metod zapłaty, w tym m.in. BLIK OneClick, Visa Checkout, Android Pay, Masterpass, IVR, Click&Collect płatności rekurencyjne, walutowe i ratalne. Właściciel serwisu, PayPro S.A posiada status Agenta Rozliczeniowego nadany przez Prezesa NBP oraz status Krajowej Instytucji Płatniczej nadany przez KNF, co gwarantuje jasne procedury rozliczeniowe i bezpieczeństwo transakcji. Serwis Przelewy24 spełnia rygorystyczne, międzynarodowe standardy bezpieczeństwa – w tym PCI DSS. Transmisja danych na stronach serwisów współpracujących z Przelewy24 odbywa się za pośrednictwem protokołu SSL EV (Extended Validation), który zapewnia najwyższy standard uwierzytelniania tożsamości.
BLIK – powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r. z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a od października 2016 r. klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie