Data publikacji: 23.01.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bank Pocztowy przypomina Klientom o rejestracji telefonów pre-paid
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie
Do 1 lutego br. Klienci, którzy do kontaktu z Bankiem używają telefonów na kartę pre-paid powinni zarejestrować kartę lub zaktualizować w Banku numer telefonu. Umożliwi to korzystanie z usług bankowości elektronicznej bez przeszkód po
2 lutego 2017 r., kiedy operatorzy telefonii komórkowej, zgodnie z ubiegłoroczną ustawą, zaprzestaną świadczenia usług dla niezarejestrowanych numerów.
Do 1 lutego br. Klienci, którzy do kontaktu z Bankiem używają telefonów na kartę pre-paid powinni zarejestrować kartę lub zaktualizować w Banku numer telefonu. Umożliwi to korzystanie z usług bankowości elektronicznej bez przeszkód po
2 lutego 2017 r., kiedy operatorzy telefonii komórkowej, zgodnie z ubiegłoroczną ustawą, zaprzestaną świadczenia usług dla niezarejestrowanych numerów.
Chcąc zapewniać swoim Klientom najwyższej jakości usługi, Bank Pocztowy przypomina dostępnymi kanałami kontaktu z Klientami o konieczności rejestracji numeru telefonu na kartę pre-paid lub zarejestrowania w Banku nowego numeru telefonu do wykonywania operacji w systemach bankowych.
Zarejestrowany w Banku numer telefonu komórkowego Klienta jest jednym ze sposobów kontaktu Banku z Klientami na potrzeby Å›wiadczonych usÅ‚ug. Numer telefonu sÅ‚uży m.in. do autoryzacji operacji kodami SMS w systemie bankowoÅ›ci internetowej Pocztowy24, zapytaÅ„ w ramach usÅ‚ugi PocztowySMS, wysyÅ‚ki haseÅ‚ jednorazowych do usÅ‚ug Pocztowy24 lub Telekonto, autoryzacji wniosków produktowych czy w innym celu. Część z podawanych przez Klientów numerów to tzw. pre-paidy – dotychczas nie wymagajÄ…ce rejestracji przez operatorów komórkowych, jednak zgodnie z ustawÄ… antyterrorystycznÄ… z 10 czerwca 2016 r. – już tak. Akt prawny nakÅ‚ada obowiÄ…zek rejestrowania nowych kart, zaÅ› wÅ‚aÅ›cicieli kart bÄ™dÄ…cych w użytkowaniu zobowiÄ…zuje do dopeÅ‚nienie formalnoÅ›ci do 1 lutego 2017 r. Po tym terminie dla niezarejestrowanych kart  wszyscy operatorzy zaprzestanÄ… Å›wiadczenia usÅ‚ug.
– O potrzebie aktualizacji danych Klientów, w zwiÄ…zku ze skutkujÄ…cÄ… od 2 lutego br. regulacjÄ… prawnÄ… dotyczÄ…cÄ… Użytkowników telefonów na kartÄ™ pre-paid, przypominamy Klientom poprzez komunikaty na stronie www Banku, stronie logowania do bankowoÅ›ci internetowej Pocztowy24 oraz poprzez Contact Centre i IVR. Mamy nadziejÄ™, że bÄ™dzie to przydatna informacja dla tych Klientów, którzy z jakichÅ› powodów nie zarejestrowali jeszcze telefonu, a uÅ‚atwi  im to także dalsze korzystanie z usÅ‚ug Banku – mówi Bartosz TrzciÅ„ski, Rzecznik Prasowy Banku Pocztowego.
Aktualizacja danych kontaktowych Klientów, w tym w odnośnie numeru telefonu, możliwe jest za pośrednictwem Infolinii (801 100 500, 52 34 99 499), w placówce Banku lub Poczty Polskiej.
Rejestracja kart pre-paid sieci Orange, Play i T-Mobile, poza lokalizacjami samych operatorów komórkowych, może być również zrealizowana w ponad 4600 placówkach Poczty Polskiej oraz u każdego listonosza wyposażonego w tablet. W celu uzyskania dodatkowej informacji dotyczącej rejestracji numeru prosimy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej.
źródło: Biuro Prasowe Bank Pocztowy SA
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie