BIZNES IT i technologie

Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność

Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność
Program konsultacji pomaga przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po

Data publikacji: 2020-07-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Program konsultacji pomaga przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po pandemii

Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność BIZNES, IT i technologie - Program konsultacji pomaga przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po pandemii

Program konsultacji pomaga przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po pandemii

Firma Avaya udostępniła organizacjom, które do tej pory były skoncentrowane na działaniach bieżących, związanych z trudnościami spowodowanymi pandemią koronawirusa, program Avaya Business Continuity Conversation, który pozwala ocenić skuteczność kroków podjętych podczas kryzysu spowodowanego przez COVID-19 oraz zaplanować dalsze kroki rozwoju infrastruktury. Dzięki temu firmy mogą ocenić, jak najlepiej wykorzystać dotychczas poniesione inwestycje w wyposażenie techniczne, ocenić potrzebne im nowe funkcjonalności oraz zaplanować inwestycje w najważniejsze obszary infrastruktury.

Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale też pomogła im zobaczyć na własne oczy, jak stosowanie nowoczesnych technologii pozwala usprawnić ich funkcjonowanie.  Dlatego Avaya chce wspierać organizacje wchodzące w „nową normalność” i pomagać im nie tylko wrócić do normalnej pracy, ale przede wszystkim – przygotować je na nadchodzącą przyszłość – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Proces Avaya Business Continuity Conversation jest podzielony na kilka etapów mających na celu kolejno:

ocenę istniejącego środowiska technicznego,
zrozumienie krytycznych aplikacji oraz związanych z nimi kluczowych mierników sukcesu,
wskazanie, jak najlepiej wykorzystać już posiadane zasoby,
wskazanie nowych funkcjonalności potrzebnych w firmie,
zaplanowanie sposobu i terminów wdrożenia najważniejszych rozwiązań.

Realizacją programu Avaya Business Continuity Conversation kierują dyrektorzy ds. rozwiązań dla klientów. Ma on pomóc organizacjom stawić czoła kluczowym wyzwaniom pojawiającym się w fazie wychodzenia z kryzysu, jak zarządzanie wzrastającą liczbą zapytań, utrzymywanie proaktywnego kontaktu i relacji z klientami, wybór najlepszych procedur w pracy zdalnej, przenoszenie agentów telecentrum do lokalizacji zdalnych lub pracy z domu oraz zapewnić odporność, bezpieczeństwo i skalowalność infrastruktury teleinformatycznej w warunkach powszechnej pracy zdalnej.

A to już wiesz?  Zabezpiecz swój telefon na wypadek kradzieży lub zgubienia

 

Firma Avaya

Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania Avaya. Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa
w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność BIZNES, IT i technologie - Program konsultacji pomaga przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po pandemii
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy