Data publikacji: 2014-03-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Auchan i HelloFood wdrożyły rozwiązanie LiveChat
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Auchan i sieć HelloFood to jedni z nowych klientów polskiej firmy LiveChat Software. Auchan wdrożył rozwiązanie LiveChat we Francji a HelloFood (znane w Polsce jako Food Panda) m.in. w Meksyku, Argentynie, Czechach i na Węgrzech.
Auchan i sieć HelloFood to jedni z nowych klientów polskiej firmy LiveChat Software. Auchan wdrożył rozwiązanie LiveChat we Francji a HelloFood (znane w Polsce jako Food Panda) m.in. w Meksyku, Argentynie, Czechach i na Węgrzech.
„Liczba naszych wdrożeń szybko i bardzo regularnie rośnie. LiveChat to rozwiązanie uniwersalne, potrzebne każdej firmie która chce komunikować się ze swoimi klientami przez stronę www, dlatego wśród naszych klientów reprezentowane są wszystkie branże” – powiedział Szymon Klimczak, szef marketingu wrocławskiego LiveChat Software.
Wrocławski LiveChat Software jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych.
Obecnie Spółka ma ponad 7 tys. klientów w 89 państwach. Wśród nich znajdują się zarówno małe sklepy internetowe, jak i znane na całym świecie marki, takie jak: Orange, Bosch, Adobe, Kaspersky Lab czy Air Asia. Warto podkreślić, że LiveChat Software jest spółką globalną, która największą część swoich przychodów generuje w USA a jedynie kilka procent w Polsce.
Więcej o klientach LiveChat Software oraz ich doświadczeniach z produktem polskiej firmy można dowiedzieć się tutaj.
Niedawno LiveChat Software poinformował, że ma zamiar przeprowadzić ofertę publiczną i zadebiutować na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Będzie na niej pierwszą spółką IT działającą globalnie i będącą jednym z niekwestionowanych liderów swojego segmentu rynku.
O SPÓŁCE
LiveChat Software SA to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 7 tys. klientów z 89 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Bosch, Kaspersky Lab czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie