nowe produkty Technologie usługi

Amica rośnie w siłę – również w lodówkach

Data publikacji: 22.07.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Amica rośnie w siłę – również w lodówkach Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie   Amica to najpopularniejsza marka

Data publikacji: 22.07.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Amica rośnie w siłę – również w lodówkach
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

 

Amica to najpopularniejsza marka na polskim rynku AGD. Amica posiada także największe udziały w rodzimym rynku. Silna pozycja w segmencie grzejnym: kuchni (ponad 50% rynku), piekarników, płyt indukcyjnych i gazowych oraz okapów jest bardzo dobrym punktem wyjścia do zwiększania obecności w pozostałych segmentach rynku.

Zadaniem aktualnie prowadzonych działań marketingowych jest nie tylko poinformowanie klientów o tym, że w portfolio Amica pojawiają się nowe atrakcyjne produkty, ale także zwrócenie uwagi na komplementarność oferty. Nowości w ofercie produktowej lodówek wraz z dobrą strategią komunikacyjną zaowocowały wzrostem udziału rynkowego w tej kategorii do 11%. O skali tego osiągniecia najlepiej świadczy fakt, że oznacza to podwojenie udziału w stosunku do roku 2012.

– W przypadku obecnej kampanii reklamowej cieszy nas oczywiście fakt wzrostów sprzedaży, ale warto również zwrócić uwagę na zmiany zachodzące w postrzeganiu Amiki przez konsumentów – mówi Arkadiusz Gwizdek, Wiceprezes Amica Handel i Marketing. – Teraz coraz częściej widzą oni w Amice dostawcę kompleksowych rozwiązań do kuchni. Z pewnością ostatnie działania marketingowe z wykorzystaniem Agnieszki Radwańskiej, która jest ambasadorem marki, znacząco pomogły w budowaniu pozycji marki na rynku – dodaje Wiceprezes.

Obecnie trwa kolejny etap kampanii, w którym bilbord sponsorski lodówek Amica można obejrzeć na antenie TVN i Polsatu. Oczywiście trwa także intensywna kampania internetowa, dzięki której możemy precyzyjnie docierać do osób zainteresowanych produktami Amica. Sukcesywnie wzrasta także jakość i ilość materiałów promocyjnych dostępnych w punktach sprzedaży. – Wiemy, że dzisiaj tylko taka zintegrowana i spójna komunikacja może zapewnić sukces rynkowy – mówi Arkadiusz Gwizdek. – Kampania Amica jest tego najlepszym przykładem.

Już wkrótce rusza kolejny etap działań marketingowych, który pozwoli Amice odpowiednio przygotować się do zbliżającego się sezonu. Z pewnością zobaczymy spot telewizyjny z udziałem Agnieszki Radwańskiej i spotkamy reklamy z internecie. Szczegóły jak na razie są objęte tajemnicą.

A to już wiesz?  Eco i oszczędność w nowej promocji Amiki

 

źródło: Biuro Prasowe Amica Wronki S.A.
Załączniki:
Amica rośnie w siłę - również w lodówkach nowe produkty, usługi, technologie -
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy