BIZNES IT i technologie

Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance

Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance
Oparte na rzeczywistości mieszanej rozwiązanie firmy IFS do obsługi serwisu w terenie zostało udostępnione technikom Alfa Laval w ciągu sześciu

Data publikacji: 2020-07-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Oparte na rzeczywistości mieszanej rozwiązanie firmy IFS do obsługi serwisu w terenie zostało udostępnione technikom Alfa Laval w ciągu sześciu tygodni

Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance BIZNES, IT i technologie - Oparte na rzeczywistości mieszanej rozwiązanie firmy IFS do obsługi serwisu w terenie zostało udostępnione technikom Alfa Laval w ciągu sześciu tygodni

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Alfa Laval, światowy lider w dziedzinie oddzielania, wymiany ciepła i technologii przepływów, wdrożył IFS Remote Assistance™ – oparte na rzeczywistości mieszanej oprogramowanie do współpracy, które łączy dwa strumienie wideo w czasie rzeczywistym w jedno interaktywne środowisko.

W ramach długofalowego projektu serwicyzacji Alfa Laval szukał nowoczesnego rozwiązania do zdalnego udzielania wskazówek, które stało się dla firmy pilną potrzebą w kontekście pandemii COVID-19.

Aby zapewnić odpowiedni poziom obsługi oraz ciągłość działania w obszarach, gdzie obowiązują ograniczenia dotyczące poruszania się lub wymagane jest zachowanie dystansu społecznego, firma wybrała IFS Remote Assistance. Rozwiązanie umożliwia współpracę i interakcję dwóch użytkowników w czasie rzeczywistym, w tym przekazywanie (tzw. telestrację) i zatrzymywanie obrazów przy użyciu gestów oraz dodawanie fizycznych obiektów do środowiska rzeczywistości mieszanej, zarówno na potrzeby wsparcia techników w terenie, jak i bezpośredniej obsługi klientów.

„Serwis jest dla nas kluczowym wyróżnikiem mającym bardzo istotny wpływ na poziom obsługi klienta” – powiedział Jens Pulczynski, kierownik Alfa Laval ds. globalnego serwisu. „Wybraliśmy firmę IFS z uwagi na jej solidną technologię i długofalową wizję. Nasi klienci są w stu procentach zadowoleni z wprowadzenia IFS Remote Assistance i są pod wrażeniem tego, jak rozwiązanie to wpłynęło na ich obsługę. Wracamy do normalności po kryzysie. Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie to umożliwi nam nie tylko utrzymanie ciągłości działania, lecz także dokonanie transformacji biznesowej”.

Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „We wszystkich branżach współpracujemy z myślącymi przyszłościowo firmami, takimi jak Alfa Laval, w celu wyciągania użytecznych wniosków ze sposobu, w jaki przedsiębiorstwa te przeszły przez pandemię koronawirusa. Wyeliminowanie niepotrzebnych dojazdów, zwiększenie efektywności obsługi klienta oraz dostępność narzędzi do pracy zdalnej to korzyści, które będą służyć przedsiębiorstwom zorientowanym na usługi jeszcze długo po ustąpieniu pandemii. Będziemy im stale pomagać w czerpaniu tych korzyści”.

A to już wiesz?  Obudowa z wysokiej półki - Zalman Z11 Plus HF1

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.ifs.com/remote-assistance.

Informacje o firmie Alfa Laval
Alfa Laval udostępnia swoją wiedzę specjalistyczną oraz dostarcza produkty i usługi w ponad 100 krajach dla przedsiębiorstw z sektorów takich jak energetyka, przemysł morski, oczyszczanie wody czy przemysł spożywczy. Firma skupia się na optymalizacji procesów i zapewnianiu zrównoważonego rozwoju oraz podejmuje wytężone działania wspierające klientów w osiąganiu ich celów biznesowych.

Innowacyjne technologie Alfa Laval są używane w oczyszczaniu, przetwarzaniu i recyklingu materiałów, co przyczynia się do bardziej odpowiedzialnego wykorzystywania zasobów naturalnych. To z kolei przekłada się na wyższą efektywność energetyczną, lepsze odzyskiwanie ciepła i oczyszczanie wody oraz mniejszą emisję gazów cieplarnianych. Alfa Laval dba o dobro nie tylko swoich klientów, lecz także społeczeństwa i całej planety. Codziennie czynimy świat lepszym. It’s all about Advancing better™.

Alfa Laval ma 17 500 pracowników. Wartość sprzedaży w 2019 r. wyniosła 46,5 mld SEK (ok. 4,4 mld EUR). Spółka jest notowana na giełdzie Nasdaq OMX.

Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

A to już wiesz?  Bezpłatny przegląd Maca dla wszystkich klientów iSpot

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: [email protected]
Phone: +48 512 134 493

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance BIZNES, IT i technologie - Oparte na rzeczywistości mieszanej rozwiązanie firmy IFS do obsługi serwisu w terenie zostało udostępnione technikom Alfa Laval w ciągu sześciu tygodni
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy