BIZNES

Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii

Data publikacji: 2018-02-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy
Kategoria: BIZNES,

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.

Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy BIZNES, - Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy BIZNES, - Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Innowacyjne wyroby tytoniowe przyszłością branży. Mogą być mniej szkodliwe od tradycyjnych papierosów o nawet 95 proc.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy