Data publikacji: 2016-12-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 38PR & Content Communication multikanałowo dla SkyCash
Kategoria: LIFESTYLE, IT i technologie
38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z klientem z branży mobilnej – marką SkyCash. Agencja w ramach kampanii Bądź jak Rafał odpowiada nie tylko za działania z obszaru public relations, ale także za kreację, produkcję oraz zakup mediów
38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z klientem z branży mobilnej – marką SkyCash. Agencja w ramach kampanii Bądź jak Rafał odpowiada nie tylko za działania z obszaru public relations, ale także za kreację, produkcję oraz zakup mediów. Projekt jest realizowany przez zespół w składzie: Katarzyna Życińska, Izabella Laskowska, Aleksandra Trzcińska oraz Izabela O’Sullivan.
Aplikacja SkyCash to uniwersalny system płatności za pomocą telefonu komórkowego, który pozwala oszczędzić czas, energię i pieniądze. Aplikacja jest darmowa. Umożliwia natychmiastowe i bezpieczne przelewy oraz płatności. Śmiało można ją nazwać mobilnym portfelem, ponieważ zawiera wszelkie opcje płatności i zakupów: od biletów miejskich i PKP, przez uregulowanie rachunków, aż po opłatę za parkowanie w płatnej strefie. SkyCash jest liderem płatności i usług mobilnych w Polsce. Obsługuje blisko milion użytkowników i przetwarza setki tysięcy transakcji miesięcznie.
Prowadzone działania funkcjonalności aplikacji SkyCash – mobiParking, która daje możliwość zapłacenia za postój w miejskiej strefie płatnego parkowania. Kampania opiera się na haśle „Rafał płaci za parking aplikacją SkyCash. Rafał jest sprytny. Bądź jak Rafał”, a jej twarzą 38PR & Content Communication jest odpowiedzialna za produkcję spotów promocyjnych, zrealizowanie kampanii internetowej oraz jej kreację, a także przygotowanie i zaprojektowanie reklam typu full back na autobusach, które w grudniu wyjechały na ulice największych miast w Polsce.
Kampania online skierowana jest do osób borykających się z problemem parkowania w płatnych strefach w największych polskich miastach. Główne nośniki komunikacyjne – promocyjne spoty video – są emitowane w formie reklam pre-roll przed materiałami w serwisie YouTube. Założeniem kampanii display jestdotarcie zarówno do osób potencjalnie zainteresowanych tematem oraz tych, którzy już poszukiwali informacji związanych z parkowaniem w centrach miast. Kampania jest również obecna w przestrzeni social media, a precyzyjna wysyłka MMSów kierujących po kliknięciu bezpośrednio do app marketów ma na celu zachęcenie do zainstalowania Aplikacji.
38PR & Content Communication specjalizuje się w doradztwie i realizacji kreatywnych kampanii komunikacyjnych i marketingowych oraz w zakupie mediów. Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie blisko 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która ma 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące marki: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Grupa Lindorff, Grupa Tubądzin, Gatta, Grupa Geberit, Viasat Broadcasting, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz.
Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Malinowe Hotele, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #IT i technologie